vrijdag 4 mei 2012

Mijn tweede naaiproject

Mijn tweede naaiproject,

Ik probeer elke keer weer nieuwe dingen aan te leren om zo mijn achterstand in te halen.
Ja valt niet mee om op je 50e weer nieuwe dingen aan te leren hihihi
Tjonge heb er echt zin in om op mijn gemakkie samen met mijn vrouwtje nieuwe kleding te maken.
Tevens kunnen we die gebruiken in onze fotostudio, dus twee vliegen in 1 klap.

Maar  even terug komen op het rokje, ik probeer nu bij elk project nieuwe dingen uit.
  • patroon tekenen (zelf een halve cirkel rok getekent en aangepast omdat ik stof te kort kwam)
  • Mijn vrouw heeft al jaren een mooie Phaff naaimaschien (Tiptronnic 2040), maar nooit de vele siersteken uitgeprobeerd, dus deze eigewijze stakker gaat deze steken uit de kast toveren voor haar.
  • knoopgaten automatisch maken
  • voor haar naaimaschientje een rolzoomvoetje gekocht, ook ik ben veel liever lui dan moe. pfff dat valt echt niet mee zo priegel voetje.
  • Omdat mijn vrouw gek is op ouderwetse nylons en schoenen voor haar een kante rimpeltje van bruids organze onder aangestikt, met een nieuwe pliseervoet, je moet eens wat nieuws uitproberen. Mijn vrouw doet het nog met twee draadjes rimpelen.
Maar goed hier voor jullie het resultaat, waar we trots op zijn.

groetjes
Hans





Geen opmerkingen:

Een reactie posten