zondag 6 mei 2012

Stoffen spektakel Nieuwegein

Geweldig, al die jaren loop ik met mijn meisje mee over deze lapjesmarkt. En mag ik de tasjes voor haar dragen.
WHAHAHA, dit keer heel anders, nee dit keer ben ik aan het kijken en zoeken naar patroontjes, lapjes stof en fournaturen.
Tassen vol met lapjes, lockmachien garen, garen, kruitjes, extra zoom malletje, en patronen.
De aankomende tijd kan deze jonge man er weer tegen aan.

Was beren gezellig, tijdens het koffie drinken nog twee dames ontmoet die ook op deze forum zitten.
Snik snik sorry dames, ik ben even jullie namen kwijt, dat krijg je als je in een snoepkjeswinkel mag snuffelen en kopen.

ps. familie Hoegen, van uit hier willen we jullie condoleren en sterkte de aankomende tijd toe wensen.

Groeten Hans en Laura Vogelzang

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten